niedziela, 2 września 2012

K-O-N-K-U-R-S

Bombowy konkurs... Mam przyjemność razem z Niva zorganizować dla Was konkurs moje drogie Panie:)
Do wygrania jest 5 kosmetyczek wypełnionych po brzegi kosmetykami z linii NIVEA Long Repair do pielęgnacji i stylizacji włosów – aby były zdrowe i lśniące na całej długości!


 Co należy zrobić aby wygrać? 
To proste! Wystarczy poniżej dokończyć zdanie "Moje włosy..."  podać swój e-mail jak i imię i pierwszą literę nazwiska oraz dodać mojego bloga do obserwowanych. 
Spośród ciekawych przez czytelniczki zgłoszeń wybiorę 5 laureatek.
Nagrody czekają !!!!!!
KONKURS TRWA DO 15 WRZEŚNIE !
Pozdrawiam Daria:)

8 komentarzy:

  1. Pewnie nie wygram, ale się zgłoszę ;)

    Moje włosy.. są bardzo długie i wymagają odpowiedniej pielęgnacji, którą mogą zapewnić im tylko dobrze dobrane kosmetyki. Moje włosy są także moją wizytówką, dobrze ułożona i lśniące kojarzą się z elegancją i zadbaniem.

    Daria, s.darria@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuję,
    Danuta W,
    dred3009@gmail.com

    Moje włosy to cała Ja. Subtelne, delikatne a zarazem pełne niepewności. Moje włosy służą mi od zawsze, jeszcze nigdy mnie nie zawiodły. Do układania, modelowania czy też innych zabiegów są wprost idealne. Jednak jak każdym włosom czasem przydałby się odpoczynek, regeneracja. Moje włosy to po prostu moje odbicie siebie. To cała prawda o tym jak ja dbam o siebie. Wchodzę z założenia , że naprawdę piękne włosy można mieć tylko wtedy kiedy ma się chęci do zadbania o siebie, nie tylko z zewnątrz. Odpowiednie kosmetyki do pielęgnacji, ruch na świeżym powietrzu czy odpowiednia dieta to przepis na wspaniałe ciało, na zdrową kondycję i piękne włosy. Moje włosy to tradycja, to coś więcej niż ozdoba. Bez nich moje życie byłoby nieszczęśliwe, bez nich nie czułabym się atrakcyjne. Są zniewalające i dają mi poczucie seksowności w każdej sytuacji.


    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje włosy są strasznie zniszczone
    suszeniem i prostowaniem zmęczone!
    Przez ciągłe malowanie mi wypadają
    a do tego końcówki mi się rozdwajają!

    Marzą mi się włosy zdrowe i gładkie
    i do tego gęste, a nie rzadkie!
    Najlepiej by były w blond kolorze
    mój wyśniony - o mój BOŻE! :)

    Kosmetyki NIVEA moje marzenia by spełniły
    miałabym włosy które zawsze mi się śniły!
    Już tylko mój e-mail pozostawiam
    alllisha15@gmail.com i w pas się kłaniam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń