środa, 25 lipca 2012

Paletki SLEEK ACID

Hej Kochani !
Dziś zamówiłam sobie paletkę 12-stu cieni mineralnych SLEEK ACID w neonowych kolorach. Cena wraz z przesyłką ok. 35 zł. Cienie są rewelacyjne, nie rozsypują się, dobrze nakłada się je na powiekę i są bardzo dobrze napigmentowane. Poprzednio także je zamawiałam ale w odcieniach beżu i brązu, tym razem trzeba zaszaleć, tym bardziej jak jest taka piękna pogoda trzeba trochę zaszaleć. Dziś czeka mnie sesja, którą wykonam dla Was wraz z moim fotografem. Tymczasem czekam na moją paletkę a Wam życzę udanego dnia i załączam zdjęcie paletki :) Serdecznie Polecam Wypróbujcie Też A Jeśli Któraś Z Was Już Taką Ma Piszcie Co O Niej Sądzicie :))

1 komentarz:

  1. Ja zamówiłam tą paletkę spontanicznie i nie żałuję. Ostatnio pokazywałam parę makijaży nią wykonanych- uwielbiam kolor pomarańczowy!

    OdpowiedzUsuń