wtorek, 24 lipca 2012

Origins of the fashion

Dzień w dzień myślałam o założeniu tego oto bloga z czystej ciekawości. Blogi o modzie zaczęłam śledzić w zeszłym miesiącu, ale jakoś nie miałam odwagi by sama zacząć. Jednak dziś się zmotywowałam i postanowiłam założyć własnego bloga. Spodobała mi się koncepcja prezentowania ludzkich stylizacji nie koniecznie tych z górnej półki. Chciałabym także podzielić się z Wami własną szafą, pokazać mój własny sposób zestawiania ubrań i sprawdzić jak zostanie to odebrane.  Nie mam konkretnego stylu, często zestawiam ze sobą ubrania , które kompletnie ze sobą nie pasują i właśnie to mi się podoba ! Uwielbiam niespotykane ubrania, akcesoria. Mam nadzieję, że się Wam spodoba. Nie mogę się doczekać, kiedy wykonam pierwszą sesję. Tymczasem Do Zobaczenia ;* Miłego Wieczoru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz